Selasa, 27 September 2011

dari bibir ke bieber..

        assalamualaikum   semue.......!!!
hanye gambar hiasan....:)
                                                                 

ramai yg bertanye kanape aku letak name "bieber" di belakang name aku?,
mungkin korang pun mengagap aku ni peminat justin bieber kan??
sebenonye aku tak minat langsung kat mamat tu..tapi layan gak lagu2 die :)

setiap kali ade yg bertanye setiap kali itu lah aku kene bercerita..
hah ni lah "cecite"nye.....
sebenonye name ni di beri oleh kawan tempat keje aku setaun lepas.
masalah aku ni tak bleh tengok org len wat keje ngan khusuk, mule lah aku nak mengusik
lebih2 lg ank dara hehehe
bile kawan aku mule merayu supaye jgan ganggu, mule lah aku wat memek muke dengan 
menunjukan bibir seksi aku ni...
sampai lah satu tahap kepale giler aku ni terfikir untuk mengambil gambo bibir aku ala2 model di atas dengan mengunakan nset
nokia xpressmusik aku ni...aku sebagai pemilik bibir tu sumpah aku juge rase geli bile tngok balik gambo tu..
aku trus kasik nset aku kat kawan aku yg sorang tu..die tengok dan trus bangun menjerit smbil memaki hamun aku,
aku dan rakan len hanye mampu ketawe bedekah-dekah melihat gelagat die yg meliuk lentokan badanye menunjukan yg die teramat geli...
sejak hari itulah mereka memanggil aku "aerul bibir"
tapi aku rase name tu tak komensial
so aku tuko lah dari "bibir" ke "bieber"
((-__-))

2 ulasan:

  1. Kehkehkeh.. Apsal aku tak tau nama komersial kau ni? ;D


    Kalau anak dara melenting macam tu, kalau anak teruna ntah macam mana pulak reaksinya.. hahaha

    BalasPadam
  2. hehehehe....aku pun tak tau jd ape...,kene blasah kot....;)

    BalasPadam